søgemaskineoptimering

Få dine kunder til at læse dine tekster – helt til slut

Få dine kunder til at læse dine tekster - helt til slut
Dette indlæg er finansieret indlæg og indeholder promoverede hjemmesidehenvisninger.

Det var måske en lidt lang overskrift til dette indlæg, men vi vil vække din interesse til at læse dette indlæg helt færdigt, så du kan skrive indlæg, som dine besøgende gider at læse – helt til sidste punktum.

Du har selvfølgelig fået ind med SEO-modermælken, at du skal have unikt og – meget vigtigt – relevant indhold på din hjemmeside, hvis du vil blive fundet af Google på de rigtige tidspunkter, og på det seneste har Google også set sig varm på længere tekstindhold, så du kan, i lidt overdrevet forstand, sagtens skrive en roman på din hjemmeside.

Heldigvis behøver du ikke at have gået på forfatterskole for at få større held til at få andre til at læse dine tekster til ende, og selvom vi ikke kan gøre dig til den næste Stephen King i dette indlæg, vil vi alligevel komme med et par skriveråd til dig, der laver tekstindhold, der skal holde på læserne.

Det overordnede tema for de her tips er: Skab luft.

1) Lav punkopstillinger

2) Lav mellemrum mellem sætningerne

Du vil nok kunne observere, at dette er en meta-tekst omkring disse skriveråd, da denne tekst har både punktopstillinger og mellemrum mellem sætningerne.

Og vi slutter lige af med at understrege: Hvis dit indhold er spændende nok, skal dine besøgende nok læse til slut, men gør det gerne læsevenligt for dem.

Høst mere erfaring om SEO ved at besøge dette link: https://www.klikko.dk/seo/