online ekspert

Hyr dygtig og erfaren AdWords ekspert til favorable priser

Ved at hyre en dygtig og erfaren Google Adwords ekspert kan virksomheder få det maksimale ud af deres annoncekroner, når de annoncerer på Google. En ekspert sørger for, at Google AdWords-kampagnen bliver opsat korrekt og tilbyder professionel rådgivning, så det også fremadrettet er rentabelt for virksomheden at anvende Google AdWords. Annoncering på Google er en effektiv måde at skabe opmærksomhed omkring produkter og ydelser, for annoncerne bliver synlige, når kunderne søger på netop det produkt eller den ydelse, som virksomheden sælger. Hvis en virksomhed selv forsøger at sætte en Google AdWords-kampagne op uden at have den fornødne ekspertise, så kan det hurtigt blive en dyr fornøjelse. Men hyrer virksomheden i stedet en dygtig ekspert som Mohammad Dadkhah, så får virksomheden meget for pengene. Virksomheden vil hurtigt kunne se effektive resultater, når annoncerne bliver synlige for kunderne, som klikker ind på virksomhedens sider, og det vil øge salget og væksten i virksomheden.

Bestil eksperthjælp eller book en AdWords workshop

Virksomheder, der gerne vil vide mere om Mohammad Dadkhah, og hvad han tilbyder, kan besøge hjemmesiden Dadkhah.dk. Her kan virksomheder hyre eksperten til forskellige konkrete opgaver som eksempelvis opsætning af AdWords-kampagner. Hvis man som virksomhed ønsker at lære med om Google AdWords eller få rådgivning om AdWords optimering kan man booke en workshop med Mohammad Dadkhah som underviser. I 2010 var han den første til at afholde kurser i bl.a. AdWords hos Onlineakademiet via portalen Ivaekst.dk, og der var mere end 400 tilmeldte til hans kurser, så han er en erfaren underviser. Mohammad Dadkhah har mere en 10 års erfaring med AdWords, SEO, Analytics og online markedsføring og er en af de førende eksperter inden for sit felt. Han har hjulpet mere end 1.000 virksomheder med planlægning og eksekvering af SEO-strategier, og disse virksomheder tæller blandt andre Danske Konferencecentre A/S, Scor ApS, Ikano Bank A/S, Fullrate A/S, GlaxoSmithKline A/S, Byggecentrum A/S, Bedre Begravelse ApS og Enalyzer A/S. Mohammad Dadkhah har udgivet to fagbøger: ’Online Marketing: Den røde tråd’ og ’Marketingbogen 2.0’, og sidstnævnte kan gratis downloades fra hjemmesiden Dadkhah. Han har tidligere været gæsteblogger på Amino.dk, hvor han i dag har sin egen ekspertblog, og derudover kan man følge ham på hans egen hjemmesideblog, hvor han skriver spændende blogindlæg. Mohammad Dadkhah er direktør for virksomheden Klikko, der tilbyder AdWords- og SEO-bureauer Danmarks bedste linkbuilding ressourcer, som gør det nemmere at tilbyde kunderne kvalitetslinks. Han er desuden direktør for Wordpens ApS, som er Danmarks største netværk af skribenter, der leverer over 500 unikke tekster om måneden til virksomheder. Virksomheder finder mere information og kontaktoplysninger på Dadkhah.dk.